Monday 4 April 2011

awk.... maafkan saya!!

walau hati aku berat cgt2 nk wt semua nie.. tp aku terpaksa.. cmpai bile aku nk hdup dalm keadaan mcm nie?? aku syg dy.. tp... aku terpaksa tpu dy krna nk jauhkan dri aku dri dy.. even aku ta dapt.. tp aku tahu aku boleh.. if oneday ape yg  aku plan nie kantoi.. alLh hnya kau saja yg boleh tlg aku.. aku mencintai dy sepenuh hATI ku.. kesetian ku, kejujuran ku smua ku bg kpda.. tp mgkin slh org yg aku pilih.. slpas ape yg aku kne dlu aku jd tkot nk bercinta.. knp ya?? bila duduk seorng dri aku jd rindu cgt2 dgn dy.. adakah dy merindui aku juga?? ya allah kau temukan lah aku dengan kaum adam yg baik buat aku.. aku mahukan dy memahami aku. hormat aku. mencintai aku sepenuh hati dy.. tp aku tahu lelaki ini ego sangat2.. kau buka kan lah pintu hati nya tunjukkan lah kepada nya bhawa cinta ku terhadap nya begitu besar.. sedarkan lah dy ya allah.. mgkin mengambil masa untuk aku biasa dgn semua ini.. tp.. tlg lah aku untuk menenpuh hari2 yang mendatang.




shazlyn shafera

No comments:

Post a Comment